niedziela, 27 listopada 2011

mini kolekcja "deseń"

Zaczne od pokazywania tego czym zajmowalam sie na wakacjach


oto moja pierwsza mini kolekcja pt "deseń"
Chcialm polaczyc ze soba ciuchy o roznych deseniach. Co hodzi o fasony to inspirowalam sie glownie dekadą lat 50 i 60 choc moze nie jest to bardzo czytelne.


Od razu powiem ze nie jestem z siebie  zadowolona. Wyszlo to wszystko zupelnie przez przypadek, umieściłam zdjęcia swoich prac szkolnych na profilu maxmodels i napisal do mnie pewnien fotograf -Mariusz Słoński. Zaproponowal mi wspołprace przy sesji zdjeciowej z udzialem moich projektow. Poniewaz u mnie w szkole jet tak ze mamy bardzo duzo projektow do zrealizowania i zazwyczaj sa to pojedyncze elementy to mialam pelno gratow tyllko nic nie dalo sie ze soba połaczyc . Dlatego tez postanowilam ze zrobie cos calkiem nowego . Ustawilam sie na sesje nie majac nic gotowego , w ciagu tygodnia powstaly wszystkie te ciuszki. Nie przemyslam tego dokladnie , bylam bardzo podekscytowana i niecierpliwa. Duzo uwagi skupilam na wymyslaniu fryzur i make-up natomiast zdecydowanie za malo na samych projektach i stylizacji.
Cóz mam tylko jedno usprawiedliwienie, to byla moja pierwsza kolekcja , później jak się przekonacie było już tylko lepiej. 

This is my first mini collection that i have made on holidays. Its called "pattern"
I wanted to mix clothing with different patterns. As to the style i was inspired by 50's and 60' , but when i look at those pictures now im not so sure about it ;)
I must say I'm not happy with this work, it was first thing i made without consultation with my teachers and i think i might been to rapid with all that. I have no excuse but - it's my first collection










fot. Mariusz Sloński
modelki ; Klaudia i Weronika
wizażi stylizacja; ja czyli Józefina Tatara









2 komentarze:

  1. Białe kimono w niebieskie wzory - WOW !!

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekuje , cieszcze sie ze cos sie spodobalo , to wiele dla mnie znaczy

    OdpowiedzUsuń