niedziela, 27 listopada 2011

Witam

Witam na moim blogu.

Nazywam się Józefina , mieszkam w Krakowie i od roku zajmuję się projektowaniem ubioru ( a właściwie to ucze sie projektować ubiór ) . Założyłam bloga po to aby na bierzaco dokumentowac i pokazywac swoja twórczość. Przeważnie będą to rzeczy które muszę wykonać na zaliczenia do mojej szkoły. Mam nadzieje ze komus  z was przypadna do gustu moje ciuchy i stylizacje.
Nie jestem dobra w pisaniu , dlatego przestane juz gadac i dam mowic zdjeciom


Hi there, welcome on  my blogg 
 My name is Josephine, I live in Cracow , since year i've been trying to do some fashion design. I started blogging to show my works. Most of it gonna be my school projects . I hope some of you gonna like it.
I'm not very good in writing ( especially in english ) so  let the photos do all the talking.
Enjoy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz