wtorek, 20 grudnia 2011

Dzis uszylam sukienke stódniowkową dla mojej siostry Karolinki (wszyscy nazywamy ja Kika ), która jest teraz w klasie maturalnej. Kika pokazala mi zdjecie sukienki jaka chce a ja strałam sie uszyc jak najbardziej podobną. Już nie moge sie doczekac kiedy zrobie Kice w niej zdjecie , mam nadzieje ze bedzie dobra, wszytko okaze sie juz w czwartek.
Sukienke uszylam z pół matowej satyny , a halke z viskozowaj podszewki pomogł mi w tym tutorial-  http://sugardale.blogspot.com/2008/08/how-to-make-petticoat.html

Today i made a prom dress for my sister Karoline ( we all call her Kika). Kika showd me picture of dress that she wanted and i tried to sew it. I can not wait when she will try it on , i hope it gonna fit.
I made dress from black satin . To make petticoat i used viscoze lining, this tutorial heleped me to make the petticoat http://sugardale.blogspot.com/2008/08/how-to-make-petticoat.html

to kiecka ktora wybrala moja siostra
that's the dress that my sister have chosen
a to co udalo mi sie zrobic
and that is what i did 





3 komentarze:

  1. Świetna kiecka, Kika na pewno będzie zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lal Jozia wiem ze jestes zdolna ale widze ze bedziesz wielka piekna kiecuszka bardzo profesjonalnie :)Kasia

    OdpowiedzUsuń