niedziela, 11 grudnia 2011

Przez caly ten tydzien szykowalam sie do bardzo waznych dla mnie sesji zdjeciowych . Niestety sesje sie nie odbyly a ja zmarnowalam tylko czas. Jestem rozczarowana;( ale nie tracę nadziei, moze jeszcze w tym roku kalendarzowym uda mi sie zrealizowac moje plany .

Dziś jednak postanowiłam pokazać moja prace z zeszłego roku . Jest to zadanie na przedmiot - rysunek żurnalowy. Treść zadania- Wybierz od 3 do 6 próbek tkanin  i ubierz nimi postacie tak aby powstała kolekcja. Pierwszy etap miał być potraktowany abstrakcyjnie , aby tylko zaznaczyć kolory i kształty , potem zaś następuje 2 etap w którym inspirujemy się etapem 1 i ubieramy  postacie w ciuszki.

All this week i spent on planing photo shoot that was very important for me. Unfortunately  my shoots were canceled , so i just spent my time. I'm soo disappointed . However I dont give up , maby i gona realised my plans till the end of this year

Today i want to show my drawing work since last year. The task was to choice a few  pieces of fabric and cover models with them , after that we had to inspire ourself and make a proper piece of garment.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz