wtorek, 8 maja 2012

Tworzenie kolekcji bizuterii / jewellery making


Witajcie,
od jakiegoś czasu zaniedbuje prowadzenie bloga, wszystko przez mój napięty plan.

30 maja wyjeżdżam do Anglii , aby pracować w pewnym wiejskim hoteliku. Zostanie tam aż do października. Zarobione pieniądze przeznaczę na stworzenie mojej kolekcji dyplomowej , która zostanie pokazana w marcu przyszłego roku. Na początku listopada zaś planuje szukać pracy jako asystent projektanta w Londynie , jeśli uda mi się spełnić to marzenie i dostac "robote"  to chcielibyśmy z moim Bartłomiej zamieszkać na stale w Wielkiej Brytanii.
 W związku z naszym wyjazdem , mam mnóstwo pracy, zaliczam semestr  już teraz , miesiąc przed sesja egzaminacyjna, musiałam tez  zrobić aneks z biżuterii. Aneks już skończony , pracowałam nad nim codziennie przez 3 miesiące , udało się i jest tak jak sobie zaplanowałam i wymarzyłam. W zeszłym tygodniu razem z fotografią Klaudią robiłyśmy  zdjęcia tej biżuterii .Pokażę dziś proces tworzenia oraz parę zdjęć  backstage.

Mój aneks to kolekcja biżuteryjnych kołnierzy  i mankietów . Główna inspiracją była klasyczna koszula.


Hi there,
I know I wasen’t  bloging since ages but there is a  good reason for that .

Me and my husband are going to work in small hotel in Uk at the end of may , so I have plenty of work in my school because I have to took all the exams right now, and belive me there is soooooo much work. Money that I hopeing to save I  want to spend on my collection that will be showed in march 2013 . After I finish working in a hotel , I would like to go to London and search for job as a fashion designer asistant , if that dream gone come true we would like to stay in Uk for good .
Beside prepareing to exams I was makeing collection of jawellery . Today I’m showing the process of making it and a few pictures from backstage of photo shoot. Collection was inspired with classic shirt,and  it cointain of  collars and wristband 








Jak tylko dostane zdjecia to je wam zaprezentuje
As soon I will get pictures i will show them to you

2 komentarze:

  1. wow ale to pracochłonne ! najbardziej podoba mi się ten kołnierzyk wyszywany turkusowym krzyżykiem
    ale wszystko cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne projekty. Wykonanie boskie :)

    OdpowiedzUsuń